If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ще видя клапани дали мога да намеря тука.Но ако смяташ да правиш главите не знам кой Ще ти ги шлаифа и ще ти напасва клапаните но ако имаш възможност ги прати в Мадара там имат уникална апаратура занимават се само с това и те си намират части работят само с качество моите глави там съм ги пращал и съм доволен!!!
Нещо задният спойлер и педерастката брадичка не ми харесват и доказателството е мястото на въздушният филтър!
Има и друго, ама да не кажете, че гроздето е кисело!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Нещо задният спойлер и педерастката брадичка не ми харесват и доказателството е мястото на въздушният филтър!
Има и друго, ама да не кажете, че гроздето е кисело!
хехехехехе мн добре казано и на мен не ми връзв този спойлер, за вида на собственик вообще не говорим )), но като цяло добре му се е получила колата
Намерих всичко необходимо за мотора, но поне тук в Бургас трудно се намират нови части за 33ка.
Днеска гледайки генерацията ми, която изглежда ето така:
си мисля, мога ли да премахна средното гърне, тръбите към главите да ги заменя с по-големи и така както са да ги обединя директно в задното гърне??? или варианта да търся от 145 1.7 е по-добър?
Аз си представям подобрението да е на Y-игрека 4-2 към 1 тръба.
За 4 към една на 55 мм ще е играчка, но поне както обединяват 1-ви с 3-ти и 2-ри с 4-ти цилиндри да не е тапа на един и същи диаметър, а да расте назад.
В момента я виждам 4-2-1 като всичко е на един диаметър.
Става и да ръмжи като V8 с един резонатор на мястото на малкото и два успоредни след тройник на мястото на голямото крайно.
Друго се сещам... при 145 са 1-ви с 2-ри и 3-ти с 4-ти събрани първоначално като ефекта не ми е ясен освен че има грозни чупки за да обиколят картера и моста...
Трети вариант: 1-ви с 3-ти и 2-ри с 4-ти сглобка 4-2 до отзад което е истински двоен ауспух благодарение на двата реда цилиндри, но пода не е мислен за подобна схема.
Друго куцо е обикалянето на резервоара, но няма как...
Извън сферата на фантазиране, моят опит с генерации на 16 клапанов боксер е различен.
Вариант с прави тръби и 1 резонатор е отврат за ухото. Голямо трещене, никакъв ефект, дразнещ шум при поддържане на равни обороти. Звънтене също така.
Вариант на 55 мм генерация с 2 резонатора е приемлив, остава малко звънтене, боксера е капризен на звук.
Дълги рънери и събиране на 2-ките зад ск. кутия също водят до звънтене от средни към високи обороти.
Та идеите и фантазиите са едно, реалността е друга. Боксерът е изключително капризен към генерация, трябва внимателно да се пресметне и направи, иначе ефекта е обратен. Боксера звучи изключително, но трябва да има добре направена генерация.
Сега, това важи за 16 клапанов мотор, 8 клапановият по-лесно изважда добър басов звък без звънтене. Но темата е за 16 клапанов мотор.
Не искам да си помислям колко ще струва това нещо ... замислял ли си се да си направиш същата, като оригиналната генерация и отзаде просто да сложиш едно спортно гърни ?
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
нямам идея, колко ще струва да ми го направят, просто започвам да си мисля да запазя моята, просто да я заменя с тръби с по-голямо ф , за да може по-бързо да извежда изгорелите газове, не знам дали ще се получи. Абе както каза Боби всичко в момента е фантазия.
На някой, ако му трябва газово, моето съм го демонтирал - изпарител, бутилка, пълначка и др. нека да ми пише, изпарителя е почти нов...
http://vbox7.com/play:cb035d1a96
Този ефект е постигнат с права генерация отпред до отзад с оригиналният изпускател и тръба до края на 55мм.Много е важно крайното гърне да е качествено за да извади звук.
В моя случай прецених, че няма нужда от резонатор, но в обороти звънтеше, но точно в определени и го преглътнах.
След като разфасовах колата продадох генерацията на друг човек от форума за неговата 146ца и след като я монтира каза, че имало разлика в плюс на моята като вървеж.
Comment